no-img
دانلود پروژه

طرح کرامت پایه اول ابتدایی (واحد کار صداقت)

دانلود پروژه

ادامه مطلب

PDF
طرح کرامت پایه اول ابتدایی (واحد کار صداقت)
pdf
نوامبر 26, 2019
5 مگابایت
4000 تومان
25 صفحه (word)
4000 تومان – خرید

طرح کرامت پایه اول ابتدایی (واحد کار صداقت)


دانلود طرح کرامت پایه اول ابتدایی واحد کار صداقت مهارت ارتباط مؤثر کامل و آماده جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان عزیز میباشد.

در قالب فرمت word و pdf کاملترین نمونه آماده

طرح کرامت پایه اول ابتدایی

طرح کرامت مربوطه مهارت ارتباط مؤثر واحد کار صداقت که جهت استفاده طرح کرامت پایه اول ابتدایی به صورت کامل و دقیق میباشد، که جهت استفاده در طرح کرامت دبستان برای معلمان و دانش آموزان گرامی هم اکنون در دانلود پروژه میتوانید از آن بهره ببرید و بعد از خرید به صورت آنلاین میتوانید دانلود نمایید. بدون شک مهمترین جایگاه تربیت افراد بعد از خانواده ، مدرسه می باشد. مدرسه مکانی برای آموزش همراه با پرورش و تربیت انسانها در یک جامعه به شمار می رود. چند سالی است که اجرای طرح مهارت های زندگی و طرح کرامت در مدارس این فرصت را به معلمین و همینطور دانش آموزان داده تا با استفاده از این دروس به اهداف تربیتی و اخلاقی کودکان بیشتر و بهتر پرداخته شود. کمک به خود شناسی دانش آموزان، کمال یابی، شهروند خوب، آشنایی با قوانین و احکام اسلامی، پرورش فضائل اخلاقی،آبروداریت اعتماد به نفس، احترام به حقوق دیگران و… از جمله فواید آموزش طرح کرامت می باشد. آموزش طرح کرامت در زندگی روز مره افراد تاثیر مستقیم داشته و در فراهم کردن یک زندگی همراه با احساس خوشبختی نقش دارد. به دلیل نبود طرح هایی همچون طرح کرامت ابتدایی در سالهای گذشته می توان مشکلات اخلاقی و پرورشی دانش آموزان را در آن زمان انواع نابسامانی های روحی روانی دانست. امروزه با توجه به فراگیر شدن بحث پرورش اخلاقیات در مدارس و وجود طرح هایی همچون طرح کرامت دوره ابتدایی معلمان موظف اند بخشی از نیازهای این دانش آموزان را پاسخ گویند. چرا که در غیر اینصورت بی تردید دانش آموزان به دلیل درگیری های ذهنی شان آنچه را که آموزش داده می شود فرا نمی گیرند. طرح حاضر مربوطه کلاس اول ابتدایی و موضوع صداقت در اختیار شما میباشد که در ادامه محتویات و موضوعات آن را مشاهده میکنید.

محتویات موجود در این طرح کرامت :

آیات قرآنی درباره موضوع حاضر

حدیث و سخنان بزرگان دین و ائمه در مورد صداقت

قصه خوانی و داستان با موضوع واحد کار صداقت و راستگویی

بحث و گفتگو و ضرب المثل در مورد صداقت

شعر و لطیفه و زنگ تفریح درباره واحد کار صداقت مهارت ارتباط مؤثر

کار گروهی و برگ شکوفه کلاس اول

تکمیل کاربرگ واحد کار مربوطه

نمونه دفتر و تزیین طرح کرامت

تحقیق و تجربیات و نقاشی درمورد طرح کرامت

کاربر گرامی : برای دانلود و خرید نمونه طرح کرامت کلاس اول دبستان واحد کار صداقت مهارت ارتباط مؤثر به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



موضوعات :
طرح کرامت , فروشگاه

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.