
گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی (چگونگی علاقمند نمودن علاقه دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخوانی)
دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی (چگونگی علاقمند نمودن علاقه دانش آموزان مدرسه به مطالعه و كتابخوانی)
در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش
قسمتی از گزارش تخصصی :
برخی صاحبنظران برآنند که آموزش و پرورش به جای انبار کردن معلومات در ذهن دانش آموزان، شایسته است به تقویت حس کنجکاوی و پرسشگری آن ها بپردازد و افرادی خلاق و پژوهشگر تربیت نماید و این روش، بسی زیباتر خواهد بود. معیار تعلیم و تربیت باید فراتر از حافظه محوری و انباشتن حافظه دانش آموزان باشد و البته با تغییراتی که مطابق سند تحول بنیادین در کتب درسی اتفاق می افتد،آموزش و پرورش به سمت پرورش افرادی کنجکاو و پژوهشگر که موجب استقلال و سربلندی کشورمان خواهد شد در حرکت است. روشن است که رسیدن به اهداف بزرگ، نیازمند افکار و همّت های بزرگتری است و به بیانی بهتر و روشن تر تا یک فرد یا سیستم، یادگیرنده و پژوهنده نباشد سخت و البته ناممکن است بتواند به سرمنزل اهداف و مقاصد بزرگ و متعالی دست یابد. به هرحال، باید تلاش کرد هرلحظه و در هر دوره ای به مجهولات و پرسش های دانش آموزان افزود و چنان طرحی انداخت که دانش آموزان در هیچ مرحله ای خود را از تحصیل و مطالعه فارغ نبینند و آن را بگویند که دانشمند بزرگ ایران، ابن سینا می گفت که: « تا بدانجا رسید دانش من / تا بدانم همی که نادانم». باید دانش آموزان را از همان ابتدا تشنه گردانیم تا خود در پی حقیقت قدم بردارند و رنج کشف حقایق و کسب معارفدر کام آنها، چونان شهدی گوارا باشد.
فهرست :
چکیده
مقدمه
مرحله اول: بيان مسئله
برخورد با مساله
بیان مساله
شواهد۱(دلایل، مدارک و شواهد و… در خصوص وضعیت موجود)
مرحله دوم: ایجاد تغییر
الف)گردآوری اطلاعات((جهت ارائه راه حل)
ب)تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات جمع آوری شده
پ)انتخاب راه حل ها
ت)اعتباربخشی راه حل ها
ث)اجرای راه حل ها و نظارت بر آنها
مرحله سوم: ارزشیابی و نظارت برآن
الف)شرح و توضیح تغییرات ایجادشده و وضعیت مطلوب
ب)شواهد۲
نتیجه گیری و پیشنهادات (ارائه گزارش نهایی)
منابع
قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۱
- خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.
دیدگاه ها