no-img
دانلود پروژه

گزارش تخصصی مدیر (چگونگی ترغیب نمودن معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
گزارش تخصصی مدیر (چگونگی ترغیب نمودن معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس)
doc
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶
40 کیلوبایت
2000 تومان
28 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

گزارش تخصصی مدیر (چگونگی ترغیب نمودن معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس)


دانلود گزارش تخصصی مدیر (چگونگی ترغیب نمودن معلمين آموزشگاه به استفاده از كامپيوتر و اينترنت در امر تدريس)

گزارش تخصصی مدیر

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از گزارش تخصصی :

عصر كنوني را به دليل افزايش اطلاعات علمي و فناوري هاي نوين كه همه اركان اجتماعي و زندگي روزمره را دگرگون كرده است، عصر اطلاعات و ارتباطات ناميده اند. انقلاب اطلاعاتي، پيشرفت روزافزون علم و موضوع جهاني شدن، عواملي هستند كه ضرورت پرداختن به موضوع مهم «نوآوري براي ايجاد تحول در آموزش» را دوچندان مي كنند. معلم به سبب سروكار داشتن با امر آموزش و تربيت فرزندان اين مرز و بوم بايد به طور مستمر، همگام و هماهنگ با تحولات كشور، روش ها و راهبردهاي آموزشي و تربيتي خود را تغيير دهد.با اين كه به طور كلي پايه و اساس تحولات تعليم و تربيت در جهان، از علم و فناوري نشأت مي گيرد، ولي در عمل ثابت شده است كه اغلب تحولات بزرگ در آموزش و پرورش، ريشه در تجربيات و تلاش علمي و عملي معلمان هوشمند و آينده نگر داشته اند. امروزه معلمان توانسته اند با به كارگيري علم و فناوري هاي جديد اطلاعاتي، روش هايي نو خلق كنند و كلاس درس را از محدوده چهارديواري خارج كنند و با ساير مراكز علمي و آموزشي جهان مرتبط سازند. يكي از اين دگرگوني هاي شگفت آور در كلاس درس اين است كه، امروزه كلاس هاي درس در فضايي قرار گرفته اند كه هر آن مي توانند با هر نقطه اي از جهان ارتباط برقرار كنند. از اين رو، ديگر نمي توان از روش هاي معمول آموزش انتظار معجزه داشت و به آن ها پاي بند بود. با توجه به تحولات عظيمي كه هر لحظه در كشور رخ مي دهند، آموزش و پرورش، به ويژه معلمان، بايد هماهنگ و همسو با تحولات كشور گام بردارند و در اين ميان، روش ها و رويكردها و نگرش هاي آموزشي خود را متناسب با تحولات كشور و پيشرفت هاي جهاني تعليم و تربيت نوسازي كنند. در حقيقت معلمان به جاي تقليد و تبعيت از برنامه ها و الگوهاي آموزشي بيگانگان، بايد تلاش كنند جهش خلاقانه اي در نهاد آموزش و پرورش به وجود آورند.در سال هاي اخير، برخي از كشورهاي مسلمان در حال توسعه، با استفاده از نوآوري هاي آموزشي نظير تلفيق رشته هاي درسي بهره گيري از علم و فناوري، توسعه پژوهش در آموزش، ايجاد مدارس هوشمند و مجازي، توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در مدرسه ها و …… توانسته اند، بسياري از موانع را بردارند و از آموزش و پرورشي پيشرفته برخوردار شوند. نتيجه تجربيات اين كشورها نشان مي دهد كه در امر آموزش، تغيير نگرش معلمان، بسيار مؤثرتر از توسعه ابزارهاي جديد آموزشي است. به ديگر سخن، تحول در آموزش و پرورش بايد از معلم و كلاس درس شروع شود.با توجه به اينكه كامپيوتر و اينترنت نقش بسيار كليدي در آموزش چه براي معلمين و چه براي دانش آموزان دارد ، اينجانب تورج شهبازي به عنوان مدير آموزشگاه تصميم گرفتم پژوهش خود را در اين راستا تنظيم نمايم و معلمين آموزشگاه را به استفاده از كامپيوتر و اينترنت ترغيب نمايم.

فهرست :

چكيده

مقدمه

بيان مسأله

توصيف وضع موجود

کليد واژه ها

گردآوري اطلاعات (شواهد ۱)

ارائه راه حلهاي پيشنهادي

انتخاب راه حل

اقدام راه حل پيشنهادي

راهبردهاي برنامه ريزي

گردآوري شواهد دو

محدوديت ها و موانع

پيشنهادات

منابع و ماخذ


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۸
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.