no-img
دانلود پروژه

گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره
doc
ژوئن 21, 2018
60 کیلوبایت
2000 تومان
55 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره


دانلود گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از گزارش کارآموزی :

شهرداري را مي توان به عنوان يک واحد سازماني قديمي در سطح شهرستان خرم دره معرفي کرد که بعدها با استقرار فرمانداري در سطح شهرستان و نياز بيشتر مردم از اين و امر امکانات در اختيار اين قسمت حياتي شهر قرار گرفته شهرداري خرم دره در ۵ سال ۱۳۳۷ افتتاح گرديد. تا فعاليتهاي از قبيل فرهنگي ساخت و ساز و زيبايي شهرو آموزشي خود را در ارتقاي اهداف تبين شده قرار دهد. شهرداري خرم دره با ۳۰ نفر از قبيل شهردار ، معاونت، امور مالي ، واحد شهرسازي کار خود را آغاز کرده اين واحد گسترش يافت و در اين سال ها با ۱۶۰ نفر و افزايش واحد هاي مختلف بر اساس نياز احساس سره فعاليت مي کند.آشنايي با محل کارورزي (شرح وظايف کارکنان فني و مهندسي شهرداري ۹ اين قسمت داراي ۷ کارمند بوده که از ۳ مهندس و يک منشي و ۲ نفر بعنوان مسئول حمل و نقل در اين قسمت مشغول به فعاليت بوده از اين ۳ مهندس يکي به عنوان ناظر بر طرح هاي عمراني مانند قير ريزي و آسفالت ريزي . ديگري ناظرين بر باز سازي پياده رو ها ساخت و ساز بر اين گونه طرح ها مي باشد و ديگري بر نظارت بر کارها اين دو ناظر و تاييد کار هاي اين ناظر ها و تاييد نقشه هاي ساختماني و عمراني اين بخش را بر عهده دارند و نيز کليه ي طرح ها مانند جدول کشي معابر عمومي مانند کوچه ها و خيابان ها و پل سازي خيابان ها و کوچه ها نظارت بر ساخت و ساز در سطح شهر و همچنين نظارت بر نقشه هاي ساختماني منطبق با ساخت رياست :شرح و وظايف کارکناندر راس سوم اداره رياست قرار داد که داراي يک وظيفه مکي مي باشد و آن ايجاد هماهنگي و نظارت بر اجراي اموري باشد که خود آن به چند بخش مختلف تقسيم مي شود :- نظلرت بر کار کنان و ارزيابي عملکرد آنها – ايجاد فضاي مناسب و خلف ارزشهايي که موجب ارتقاي بهرهوري نيروي کار رهبري مي شود- شرکت در جلسات بيرون از سازمان- حفظ روابط خوبي با کارکنان و مسئولين- ايجاد انجام کاري ميان کارکنان و ايجاد هماهنگي با ساير ارگانها و نهاد هاي دولتي و غير دولتيمعاونت : -اداره امور در نبود رياست اداره و امور محوله از سوي مديريت-کنترل ورود و خروج همکاران و صدور حکم ماموريت و مرخصي-رسيدگي به امور اداره و واحد هاي تابع-شرکت در جلسات اداري و انجمنها-نظارت بر فعاليتهاي فرهنگي و هنري- شرکت در برنامه هاي فرهنگي وهنري و ايجاد هماهنگي هاي لازم- توجيه وظايف پرسنل در صورت نياز- رسيدگي به امور مراجعينامور مالي و کارپردازي:-همکاري و مساعدت در برنامه ريزي مکي و عمومي فعاليت ها- تهيه و پيشنهاد و تقويم فعاليت ها برنامه ها و تنظيم بودجه با مشورت همکاران و مديريت- تکميل فرم هاي تنظيم بودجه با نظارت مقام مافوق- اظهار نظر در مورد پيشنهاد ها و امر ها- نظارت بر تعيين وتخصيص اعتبارات فصلي- هماهنگي در برنامه ريزي تامين و مايل و تجهيزات و مواد مصرفي در منطقه- دريافت درخواست هاي خريد که توسط مافوق ارجاع مي شود- تهيه و تنظيم اسناد مالي جهت ارائه به مرکز- مراقبت در تهيه و تنظيم حساب ماهانه در موعد مقرر و بررسي و امضاء حساب ها.

فهرست :

مقدمه
پيش گفتار
تاريخچه
آشنايي با محل کارورزي
شرح وظايف کارکنان
رياست
معاونت
امور مالي و کار پردازي
روابط عمومي
امور خدماتي
امور دفتري
شرح وظايف شهرداري خرمدره
شناخت مصالح
گچ
سنگ
آلومينيوم
آجر
ماسه
نتيجه گيري


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۵۵
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.