
گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره
دانلود گزارش کارآموزی مهندسی عمران در شهرداری خرمدره
در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش
قسمتی از گزارش کارآموزی :
شهرداري را مي توان به عنوان يک واحد سازماني قديمي در سطح شهرستان خرم دره معرفي کرد که بعدها با استقرار فرمانداري در سطح شهرستان و نياز بيشتر مردم از اين و امر امکانات در اختيار اين قسمت حياتي شهر قرار گرفته شهرداري خرم دره در ۵ سال ۱۳۳۷ افتتاح گرديد. تا فعاليتهاي از قبيل فرهنگي ساخت و ساز و زيبايي شهرو آموزشي خود را در ارتقاي اهداف تبين شده قرار دهد. شهرداري خرم دره با ۳۰ نفر از قبيل شهردار ، معاونت، امور مالي ، واحد شهرسازي کار خود را آغاز کرده اين واحد گسترش يافت و در اين سال ها با ۱۶۰ نفر و افزايش واحد هاي مختلف بر اساس نياز احساس سره فعاليت مي کند.آشنايي با محل کارورزي (شرح وظايف کارکنان فني و مهندسي شهرداري ۹ اين قسمت داراي ۷ کارمند بوده که از ۳ مهندس و يک منشي و ۲ نفر بعنوان مسئول حمل و نقل در اين قسمت مشغول به فعاليت بوده از اين ۳ مهندس يکي به عنوان ناظر بر طرح هاي عمراني مانند قير ريزي و آسفالت ريزي . ديگري ناظرين بر باز سازي پياده رو ها ساخت و ساز بر اين گونه طرح ها مي باشد و ديگري بر نظارت بر کارها اين دو ناظر و تاييد کار هاي اين ناظر ها و تاييد نقشه هاي ساختماني و عمراني اين بخش را بر عهده دارند و نيز کليه ي طرح ها مانند جدول کشي معابر عمومي مانند کوچه ها و خيابان ها و پل سازي خيابان ها و کوچه ها نظارت بر ساخت و ساز در سطح شهر و همچنين نظارت بر نقشه هاي ساختماني منطبق با ساخت رياست :شرح و وظايف کارکناندر راس سوم اداره رياست قرار داد که داراي يک وظيفه مکي مي باشد و آن ايجاد هماهنگي و نظارت بر اجراي اموري باشد که خود آن به چند بخش مختلف تقسيم مي شود :- نظلرت بر کار کنان و ارزيابي عملکرد آنها – ايجاد فضاي مناسب و خلف ارزشهايي که موجب ارتقاي بهرهوري نيروي کار رهبري مي شود- شرکت در جلسات بيرون از سازمان- حفظ روابط خوبي با کارکنان و مسئولين- ايجاد انجام کاري ميان کارکنان و ايجاد هماهنگي با ساير ارگانها و نهاد هاي دولتي و غير دولتيمعاونت : -اداره امور در نبود رياست اداره و امور محوله از سوي مديريت-کنترل ورود و خروج همکاران و صدور حکم ماموريت و مرخصي-رسيدگي به امور اداره و واحد هاي تابع-شرکت در جلسات اداري و انجمنها-نظارت بر فعاليتهاي فرهنگي و هنري- شرکت در برنامه هاي فرهنگي وهنري و ايجاد هماهنگي هاي لازم- توجيه وظايف پرسنل در صورت نياز- رسيدگي به امور مراجعينامور مالي و کارپردازي:-همکاري و مساعدت در برنامه ريزي مکي و عمومي فعاليت ها- تهيه و پيشنهاد و تقويم فعاليت ها برنامه ها و تنظيم بودجه با مشورت همکاران و مديريت- تکميل فرم هاي تنظيم بودجه با نظارت مقام مافوق- اظهار نظر در مورد پيشنهاد ها و امر ها- نظارت بر تعيين وتخصيص اعتبارات فصلي- هماهنگي در برنامه ريزي تامين و مايل و تجهيزات و مواد مصرفي در منطقه- دريافت درخواست هاي خريد که توسط مافوق ارجاع مي شود- تهيه و تنظيم اسناد مالي جهت ارائه به مرکز- مراقبت در تهيه و تنظيم حساب ماهانه در موعد مقرر و بررسي و امضاء حساب ها.
فهرست :
مقدمه
پيش گفتار
تاريخچه
آشنايي با محل کارورزي
شرح وظايف کارکنان
رياست
معاونت
امور مالي و کار پردازي
روابط عمومي
امور خدماتي
امور دفتري
شرح وظايف شهرداري خرمدره
شناخت مصالح
گچ
سنگ
آلومينيوم
آجر
ماسه
نتيجه گيري
قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۵۵
- خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.
دیدگاه ها