no-img
دانلود پروژه

طرح جابر با موضوع پوسته ها و صدف ها

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
طرح جابر با موضوع پوسته ها و صدف ها
doc
ژانویه 14, 2018
2 مگابایت
15000 تومان
15000 تومان – خرید

طرح جابر با موضوع پوسته ها و صدف ها


طرح جابر پوسته ها و صدف ها به همراه دفتر کارنما

طرح جابر با موضوع مجموعه پوسته ها و صدف ها به همراه دفتر کارنما کامل و آماده استفاده توسط دانش آموزان و والدین و آموزگاران می باشد.

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

طرح جابربن حیان

طرح جابر حاضر در مورد پوسته ها و صدف ها به صورت کامل و آماده طراحی شده و بر اساس بخش نامه طرح جابر بن حیان جهت استفاده میباشد. هم اکنون میتوانید طرح حاضر را از سایت دانلود پروژه دریافت نمایید. همینطور میتوانید سایر طرح جابر مورد نیاز خود را نیز در سایت دیدن نمایید.

موارد موجود در این مجموعه :

پوستر های طرح جابربن حیان با موضوع مجموعه پوسته ها و صدف ها

عکس و تابلوی نمایش طرح جابربن حیان مجموعه پوسته ها و صدف ها

مطالب علمی آموزشی درباره طرح جابر صدف ها

به همراه دفتر کارنما طرح جابربن حیان – همینطور فایل آموزش تنظیم کارتو پلاست و چندین فایل کمک آموزش در زمینه جشنواره جابربن حیان در اختیار شما قرار میگیرد.

قسمتی از طرح جابر صدف ها :

صَدَف، صدف دریایی یا به فارسی گوش‌ماهی نام عامی است که به پوستهٔ سخت کلیه جانوران نرم‌تنی که دارای پوشش خارجی هستند اطلاق می‌شود، از قبیل دوکفه‌ای‌ها و شکم‌پایان. البته گاهی به پوسته حلزون نیز صدف اطلاق می‌شود.جنس پوسته ی صدف از سیلیکات است. این جانوران یک یا دو صدف (کفه) سفت آهکی دارند که تن نرمشان را دربر گرفته‌است. برخی از انواع صدف، خوراکی هستند. در ایران این موجود را به عنوان مروارید ساز می‌شناسند که در اصل همان دو کفه‌ای‌ها هستند. رنگ صدفی همان رنگ براق درون صدفهای مروارید ساز است. یا همان رنگ مروارید.دانشمندان بیش از ۶۰ هزار نوع نرم‌تن را مطالعه و شناسایی کرده‌اند. هر چه نرم‌تن بزرگتر شود، جسم خارجی آ ن نیز بزرگتر و سخت‌تر می‌شود. جنس صدف‌ها از کربنات کلسیم (آهک) است. نرم‌تن آهک مورد نیاز برای ساختن صدف را از آب دریا به دست می‌آورد. صدف پس از مرگ نرم تن در آب شناور می‌شود و به سطح آب می‌آید. در تمدن های مختلف اروپایی، آفریقایی و… صدف ها برای جواهر سازی ، ترصیع کاری بر روی چوب، ساختن مهره های تسبیح، گردنبند ها، جعبه های صدفی ، قاب آیینه ها ، تابوت های تزئینی، ماسک های صدفی، دسته های خنجر، مهره های تزئینی لباس، مجسمه ها و مبلمان آراسته به صدف ، خاتم سازی، به کار برده می شوند. در برخی مناطق صدف به عنوان عنصری مذهبی در برخی ادیان استفاده می شده و یا به عنوان پول کاربرد داشته است.

برای دانلود و خرید طرح جابربن حیان با موضوع پوسته ها و صدف ها به همراه دفتر کارنما به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.