no-img
دانلود پروژه

طرح جابر درباره اهرم ها و کاربرد آن

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
طرح جابر درباره اهرم ها
doc
اکتبر 5, 2019
7 مگابایت
15000 تومان
با فرمت : word
15000 تومان – خرید

طرح جابر درباره اهرم ها


دانلود طرح جابر درباره اهرم ها و کاربرد آن به همراه دفتر کارنما و آموزش تنظیم کارتو پلاست، بهترین و کاملترین نمونه موجود در فضای مجازی با فرمت ورد word قابل ویرایش شما در ادامه میتوانید قسمتی از آن و سر تیتر موجود در آن را مشاهده نمایید، طرح جابربن حیان حاضر مربوط به مقطع ابتدایی و با موضوع کاربرد اهرم ها در زندگی میباشد.

موضوع طرح جابر

موارد موجود در این مجموعه :

تصاویر و پوستر های طرح جابر در مورد اهرم ها

عکس و تابلوی نمایش طرح جابر اهرم ها و کاربرد آن

مطالب علمی آموزشی درباره طرح جابربن حیان با موضوع کاربرد اهرم ها

به همراه دفتر کارنما طرح جابربن حیان و همینطور آموزش تنظیم کارتن پلاست

قسمتی از این طرح :

طرح جابر حاضر در مورد اهرم ها پرداخته میشود، طرح جابر که همه ساله توسط مدارس برگزار میشود با هدف برانگیختن روحیه پژوهش و تحقیق ، علمی دانش آموزان در قالب یک رقابت در دوره سال تحصیلی در پایه اول تا ششم ابتدایی میباشد در این مدت که از برگزاری این طرح گذشته میزان مشارکت دانش آموزان و خانواده ها به صورت چشمگیری رو به افزایش میباشد زیرا این پروژه میتواند سطح علمی و روحیه مشارکت پذیری و گروهی را در دانش آموزان دبستانی شکوفا کند که تا حد زیادی اینطور بوده است. شما قسمتی از این طرح جابر در مورد اهرم ها از قسمت هایی از تحقیق زمینه ای، نتیجه گیری، تعریف، منابع و سپاسگزاری، و… میباشد و به صورت کاملا دقیق با دفتر کارنما طرح جابر ابن حیان در اختیار شما در دانلود پروژه میباشد.

برای این که بتوانیم اجسام را جابه جا کنیم به نیرو نیاز داریم اما گاهی اوقات نیروی ما برای جابه جا کردن اجسام کافی نیست و آن اجسام تکان نمی خورد و ما برای انجام دادن این کار به نیروی بیشتری نیاز داریم .انسان با داشتن نیروی عقل و فکر همیشه در فکر آسان کردن کار های خود بوده است برای این کار از ابزار و وسایلی که می ساخته است استفاده می کرده است .یکی از این ابزار ها اهرم است که برای جابه جا کردن اجسام سنگین استفاده می شد .اهرم میله ای است که با کمک آن اجسام را جابه جا می کنیم .انسان با استفاده از اهرم کار هایش را آسان تر انجام می دهد، البته اهرم ها از قسمت های مختلفی ساخته شده اند. اهرم یك میله است كه حول یك نقطه معین گردش می‌كند. این نقطه تكیه‌گاه نامیده می‌شود. اهرم وزنه‌ای را كه بار نامیده می‌شود، با استفاده از نیرویی به نام “نیروی محرک” ، به حركت درمی‌آورد. سه نوع اهرم اصلی وجود دارد- و بدن مثال‌هایی از هر سه نوع را دارد. در بدن اهرم، یك استخوان است؛ نیرو توسط یك ماهیچه اعمال می‌شود و بار بخشی از بدن است كه استخوان آن‌را حمل می‌نماید. بخش‌های مختلف بدن خود را حركت دهید و ببینید آیا می‌توانید تشخیص دهید چه نوع اهرمی درگیر است. شما قسمتی از طرح جابر ماشین ساده مشاهده میکنید : اهرم ها ۳ حالت دارد که میتوانید این نوع این حالت ها و مثال این اهرم ها در وسایل ها مشاهده کنید : ۱- حالت اول: در اهرم نوع اول اگر تكيه‌گاه درست وسط نيروي محرك و نيروي مقاوم باشد. اهرم علاوه بر انتقال نيرو، نيرو را هم تغيير جهت مي‌دهد.۲- حالت دوم: در اهرم نوع اول اگر تكيه‌گاه را به طرف نيروي مقاوم حركت دهيم، بازوي محرك بزرگ‌تر از بازوي مقاوم خواهد بود. در نتيجه اين اهرم، علاوه بر انتقال نيرو، با تغيير جهت، و افزايش نيرو به ما كمك مي‌كند. مانند؛ انبردست، سيم‌چين، قيچی فلزبری، …۳- حالت سوم: در اهرم نوع اول اگر تكيه‌گاه، نزديك نيروي محرك باشد، در اين صورت بازوي مقاوم بزرگ‌تر از بازوی محرک خواهد بود. در نتيجه، علاوه بر انتقال نيرو، تغيير جهت نيرو، با افزايش سرعت و مسافت اثر نيرو به ما كمك مي‌كند. مانند؛ قيچي كاغذبری، قیچی پارچه‌بری، … شما قسمتی از این طرح جابربن حیان اهرم ها مشاهده کردید در این پروژه با انواع اهرم ها و کاربرد آن ها در زندگی پرداخته شده است.

کاربر گرامی : برای دانلود و خرید نمونه طرح جابربن حیان با موضوع اهرم ها به همراه دفتر کارنما به صورت کامل و آماده از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید،



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.