no-img
دانلود پروژه

درس پژوهی کتاب ریاضی ششم فصل چهار بخش تقارن


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
درس پژوهی کتاب ریاضی ششم فصل چهار بخش تقارن
doc
اسفند ۱۸, ۱۳۹۷
2 مگابایت
3000 تومان
38 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

درس پژوهی کتاب ریاضی ششم فصل چهار بخش تقارن


دانلود درس پژوهی کتاب ریاضی ششم ابتدایی فصل چهار بخش تقارن – نمونه کامل و دقیق با فرمت ورد word قابل ویرایش ۳۸ صفحه به صورت کامل و آماده جهت استفاده درس پژوهی کلاس ششم ابتدایی میباشد.

دانلود درس پژوهی ابتدایی

درس پژوهی حاضر درس پژوهی پایه ششم ابتدایی کتاب ریاضی درس بخش تقارن با رعایت همه نکات مربوط به درس پژوهی آماده و تکمیل جهت استفاده شما معلم ششم ابتدایی گرامی بوده و با رعایت آخرین بخشنامه تدوین و آماده دانلود میباشد. درس پژوهی حاضر کاملترین نمونه با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۳۸ صفحه کامل و آماده با فصل بندی دقیق جهت استفاده درس پژوهی ششم ابتدایی هم اکنون میتوانید از آن بهره مند شوید. همینطور میتوانید سایر درس پژوهی آماده مورد نظر خود را نیز در سایت دانلود پروژه استفاده نمایید.

قسمتی از درس پژوهی حاضر :

عوامل ضعف آموزش رياضی مربوط به خود دانش‌آموز ابتدايی : دومين عامل از عوامل ضعف آموزش رياضي در نظر معلمان از اهميت ويژه اي برخوردار است علت ضعف در خود كودكان است گاهاً ما دانش‌آموزاني در مدرسه داريم كه در دروس ديگر نمره قابل قبول مي‌گيرند و در يادگيري مطالب درسي مثل فارسي، تاريخ و … موفق هستند اما در درس رياضي مشكل دارند. طبق تعريفي كه ديسمور از اختلال رياضي و حساب‌كردن كرده است، اختلال در يادگيري رياضي نارسايي شديدي است كه در بوجودآمدن مهارت‌هاي حساب‌كردن و رياضيات بوجود مي‌آيد و با عقب‌ماندگي عاطفي يا عقب‌ماندگي ذهني و يا شرايط نامساعد مدرسه قابل تبيين است.

عوامل ضعف آموزش ریاضی مربوط به روش‌هاي آموزش : كلاس رياضي سخت است چون با زبان‌هاي خودش بيان نمي‌شود بلكه در چارچوب كتاب و روش تدريس معلمان محدود شده است و با حجم زياد كتاب، معلم نمي‌تواند مطالب جالب و توضيحات لازم را در مورد تاريخ و نحوه‌ي به كاربردن مطالب تدريس در زندگي را بيان كند. بايد توجه داشته باشيم كه معلم به فرض هم رياضي‌دان باشد نمي‌تواند ادعا كند كه روشي كه در تدريس به كار مي‌برد بهترين است؛ زيرا رياضي‌دانستن يك چيز و رياضي تدريس‌كردن چيزي ديگر است اگر روش بنا به منطق بزرگسالان بهتر به نظر آيد، معلوم نيست براي دانش‌آموزان كه هنوز فرايند‌هاي منطقي نزد آنها در حال تحول است مناسب يا مناسب‌تر باشد.

اهداف کلی : آموزش شمارش با الگوهای متقارن

اهداف جزئی : مفهوم تقارن را درک کند و بتواند با شمارش خانه ها در صفحه شطرنجی تصاویر را کامل نماید.

اهداف رفتاری :

۱ – دانش آموز بتواند برای خط تقارن تعریفی بیان کند (دانشی)

۲ – دانش آموز بتواند خانه های شطرنجی را شمارش کند و کار با صفحه شطرنجی را یاد بگیرد. (مهارتی)

۳ – دانش آموز بتواند درک کند که در محیط پیرامون اشیای زیادی خاصیت تقارن را دارند. (نگرشی)

۴ – دانش آموز بتواند در کلاس درس وسایلی که خط تقارن را دارند نام ببرد. (دانشی)

۵ – دانش آموز بتواند نصف دیگر شکل ناقص بر روی صفحه شطرنجی را نسبت به خط تقارن رسم کند و تمییز رنگ بزند. (مهارتی)

برای دانلود و خرید نمونه درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی فصل چهار بخش تقارن به صورت کامل و آماده روی دکمه زیر کلیک کنید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.