no-img
دانلود پروژه

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی (درس شنیدن)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی (درس شنیدن)
doc
تیر ۱۱, ۱۳۹۶
34 کیلوبایت
3000 تومان
27 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی (درس شنیدن)


دانلود درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی (درس شنیدن)

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۲۷ صفحه

درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی

درس پژوهی مورد نظر درس پژوهی علوم پایه پنجم ابتدایی درس شنیدن با رعایت همه نکات مربوط به درس پژوهی آماده و تکمیل جهت استفاده شما فرهنگیان گرامی بوده و با رعایت آخرین بخشنامه تدوین و آماده دانلود میباشد. درس پژوهی حاضر کاملترین نمونه با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۲۷ صفحه کامل و آماده جهت استفاده درس پژوهی پایه پنجم ابتدایی هم اکنون میتوانید از آن بهره مند شوید. همینطور میتوانید سایر درس پژوهی مورد نظر خود را نیز در سایت استفاده نمایید.

نام درس : علوم     مقطع : ابتدایی      پایه : پنجم

موضوع درس : شنیدن

هدف کلی :

آشنایی دانش آموزان با ساختمان و کار اندام حسی، شنوایی

هدف های جزئی :

۱ – با اندام حس شنوایی آشنا شوند.

۲ – اجزای اصلی تشکیل دهنده گوش را تشخیص دهند.

۳ – نام عیب های مهم گوش وعلت به وجود امدن آنها را بدانند.

۴ – راه های مراقبت از گوش را درک کنند.

۵ – یاد بگیرند که چگونه می شنوند.

فهرست :

اعضای گروه درس پژوهی

چکیده

مقدمه

مساله

تبیین ضرورت و اهمیت موضوع

برنامه ریزی درس پژوهشی

هدف درس پژوهی

حیطه عاطفی

ویژگی های طرح درس

نحوه اجرا

تعیین امکانات مورد نیاز

ارزشیابی تدریس

محاسن تدریس

معایب تدریس

روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی

طرح درس روزانه

اهداف جزئی

اهداف رفتاری

هدفهاي رفتاري در حيطه رواني- حركتي

هدفهاي رفتاري در حيطه عاطفي

پيش بيني رفتار ورودي

ارزشيابي تشخيصي

آزمون رفتار ورودي

رسانه های کمک آموزشی

راهبرد ایجاد انگیزه

ارائه ی درس

تدریس به روش کاوشگری

کاوشگری و مهارت های تدریس

مراحل اجرای الگوی تدریس کاوشگری

مواجه کردن فراگیران با مسأله

گردآوری اطلاعات

جمع بندی و نتیجه گیری

ارزش یابی پایانی

تکلیف پایانی

روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی

نتایج حاصله

منابع و مآخذ

برای دانلود و خرید درس پژوهی علوم کلاس پنجم ابتدایی درس شنیدن به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.