no-img
دانلود پروژه

درس پژوهی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
درس پژوهی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر
doc
بهمن ۲۸, ۱۳۹۷
3 مگابایت
3000 تومان
37 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

درس پژوهی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر


درس پژوهی ریاضی کلاس چهارم ابتدایی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر – کاملترین ترین نمونه با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۳۷ صفحه به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق در اختیار شما فرهنگیان گرامی هم اکنون در وب سایت دانلود پروژه میباشد.

درس پژوهی پایه چهارم ابتدایی

درس پژوهی مورد نظر درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر با رعایت همه نکات مربوط به درس پژوهی آماده و تکمیل جهت استفاده شما معلم ابتدایی گرامی بوده و با رعایت آخرین بخشنامه تدوین و آماده دانلود میباشد. درس پژوهی حاضر کاملترین نمونه با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۳۷ صفحه کامل و آماده با فصل بندی دقیق جهت استفاده درس پژوهی چهارم ابتدایی هم اکنون میتوانید از آن بهره مند شوید. همینطور میتوانید سایر درس پژوهی آماده مورد نظر خود را نیز در سایت استفاده نمایید.

قسمتی از درس پژوهی حاضر :

براي بيان بهتر اين موضوع به كتاب رياضی پايه چهارم اشاره مي‌كنيم در كتاب رياضي پايه چهارم دانش‌آموز در اوج يادگيري و انجام تمرينات تقسيم هستند و كم‌كم به مرحله حل مسائل مختلف تقسيم نزديك مي‌شود كه با زدن يك ورق ديگر يك دفعه وارد هندسه و زاويه مي‌شوند و كودك از مطلب تقسيم‌ كنده شده و به مبحث زاويه مي‌پردازد. البته اين مشكل ما را بيشتر در رياضي پايه چهارم مي‌بينيم كه با توجه به بازديد از كلاس حدود ۲۰ نفر از معلم پايه چهارم همه متفق‌القول بيان كردند كه مشكل اساسي درس رياضي در اين پايه همين عدم توجه به دسته‌بندي مطالب درسي مي‌باشد كه پس ارائه يك مطلب و گاهاً در اوج آموزش از مطلب كنده شده و پس از چند صفحه ديگر دوباره به همان بحث مي‌رسند كه دوباره معلم بايد آموخته‌هاي قبلي را براي بچه‌ها مرور بكند كه اين از نظر محدوديت زمان نيز براي معلمان مشكلاتي را فراهم مي‌كند. ۴ـ در خصوص عوامل ضعف‌آموزشي درس رياضي كه محتواي كتاب‌ها موجبات ان را فراهم مي‌كنند، مي‌توان گفت توجه به معرفي مشاهير رياضي كشور، توجه كم به بازي‌هاي فكري كه كودكان را بيشتر به درس رياضي جذب كند، به نيازهاي اصلي آموزش گيرنده درس توجه كمي شده در اين خصوص بايد بگويم كه فرد بايد نبود چيزي را احساس كند تا نياز به فكركردن و سپس تلاش در جهت كشف ان را در فرد به وجود آورد، عدم انعطاف‌پذيري برنامه‌ها محتواي درسي در مقابل پيشرفت‌هاي جهاني علم رياضي را مي‌توان از ديگر عواملي دانست آموزش اين درس را دچار چالش كرده.

عنوان تدریس : ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

۱- هدف کلی : آموزش ضرب دو عدد دو رقمی

اهداف جزئی :

آشنایی دانش آموزان با مفهوم ضرب اعداد دو رقمی

تقویت مهارت دانش آموزان در ضرب کردن دو عدد دو رقمی

اهداف رفتاری : مهارت ذهنی

تمیز دادن : دانش آموز فرق بین جمع اعداد و ضرب آنها را درک کند و فرق بین ضربهای یک رقمی و دو رقمی را بفهمد.

مفاهیم محسوس (مجسم) لمس کردن شاخه گلی که در اختیار آنها قرار می گیرد و شمردن شکوفه های آن.

مفاهیم ملموس (انتزاعی) روش پیدا کردن عدد شکوفه های کل دانش آموزان و انجام ضرب آنها.

زنجیر کردن مفاهیم (کشف قاعده): بچه ها بدانند در کجا باید از ضرب اعداد استفاده کنند.

شناختی یا اطلاعات کلامی : دانش آموز بتواند مفهوم ضرب را تعریف کند.

برای دانلود و خرید درس پژوهی ریاضی پایه چهارم ابتدایی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.