no-img
دانلود پروژه

درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی (تقریب زدن)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

ZIP
درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی (تقریب زدن)
zip
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۶
40 کیلوبایت
3000 تومان
27 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی (تقریب زدن)


دانلود درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی (تقریب زدن)

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

درس پژوهی ریاضی ششم ابتدایی (تقریب زدن)

ریاضی ششم ابتدایی     تقریب زدن

هدف کلی : آموزش تقریب زدن به روش قطع کردن.صفحه۶۲ الی ۶۵ ریاضی ششم

هدف های جزئی :

*با استفاده از روش قطع کردن مقدار تقریبی اعداد زیر را پیدا کنید.

*لزوم تقریب زدن و تقریب مناسب را در شرایط و موقعیت های مختلف درک کند وتشخیص بدهد.

*با استفاده از عبارت(با تقریب کمتر از…..)تقریب مورد نظر را بیان کند.

دانش (بداند که تقریب زدن در کجا به کار می رود).دانش(بداند که اعداد ،بعد از ممیز را می توان حذف کرد و به جایش صفر گذاشت)

مهارت (تقریب زدن اعداد به روش قطع کردن را به درستی انجام دهد.)

شناخت(پی ببرد که برای محاسبه ی حاصل ضرب تقریبی دو عدد ،می توان اعداد را تقریب زد.)

فهرست :

اعضای گروه درس پژوهی

تقدیم

تقدیر و تشکر

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

تبین ضرورت و اهمیت موضوع

یک دوره درس پژوهی

برنامه ریزی درس پژوهشی

اهداف کلی

هدف درس پژوهی

حیطه عاطفی

ویژگی های طرح درس ( سناریو  )

زمان بندي نحوه اجرا

چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها

ارزشیابی تدریس

طرح درس

تدریس اول

بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه

جلسه دوم درس پژوهی

تعیین امکانات مورد نیاز

ارزشیابی تدریس

محاسن تدریس

معایب تدریس

چالش های فرا روی گروه و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها

روش تعیین اثربخشی نتایج اجرایی درس پژوهی

ارایه گزارش پایانی

دیدگاه اعضای شرکت کننده در درس پژوهی پیرامون نقاط قوت و ضعف

ابزار و امکانات مورد نیاز گروه

چالش های فرا روی گروه

روش تعیین اثر بخشی نتایج اجرای درس پژوهی

امکانات مورد نیاز گروه

نتایج حاصله

فهرست منابع و مآخذ


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۷
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.