no-img
دانلود پروژه

درس پژوهی درس سالم بمانیم علوم پایه ششم ابتدایی


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
درس پژوهی درس سالم بمانیم علوم پایه ششم ابتدایی
doc
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸
2 مگابایت
3000 تومان
45 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

درس پژوهی درس سالم بمانیم علوم پایه ششم ابتدایی


دانلود درس پژوهی درس سالم بمانیم علوم پایه ششم ابتدایی – نمونه کامل و دقیق با فرمت ورد word قابل ویرایش ۴۵ صفحه به صورت کامل و آماده جهت استفاده درس پژوهی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی میباشد.

دانلود نمونه درس پژوهی کلاس ششم ابتدایی

درس پژوهی حاضر درس پژوهی علوم پایه ششم ابتدایی درس سالم بمانیم با رعایت همه نکات مربوط به درس پژوهی آماده و تکمیل جهت استفاده شما معلم پایه ششم ابتدایی گرامی بوده و با رعایت آخرین بخشنامه تدوین و آماده دانلود میباشد. درس پژوهی حاضر کاملترین نمونه با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۴۵ صفحه کامل و آماده با فصل بندی دقیق جهت استفاده درس پژوهی ششم ابتدایی هم اکنون میتوانید از آن بهره مند شوید. همینطور میتوانید سایر درس پژوهی مورد نظر خود را نیز در سایت دانلود پروژه استفاده نمایید.

قسمتی از درس پژوهی حاضر :

منظور از یادگیری معنادار این است که محرکی یا مفهومی (در بحث درس سالم بمانیم) در ساخت شناختی یادگیرنده دارای سابقه باشد. اما اگر مفهوم یا اندیشه ای لفظ به لفظ آموخته شود و دارای سابقه ذهنی نباشد، آن را یادگیری طوطی وار می نامند. برای اینکه فرآیند یاددهی، یادگیری موفقیت آمیز باشد باید به ساخت شناختی یادگیرندگان پی برد، برای انجام این منظور باید به وسیله ی آزمون های معلوماتی و سوابق تحصیلی حدود معلومات دانش آموزان را قبلاً تعیین نمود و پس از آن باید قبل از آغاز درس جدید از پیش سازمان دهنده بهره گرفت (برای ارتباط دادن مواد درس جدید با معلومات گذشته) که این هر چه کلی تر، گویاتر، پرمعناتر باشد، به درک و یادگیری شاگردان کمک بیشتری می رساند. که به همین منظور از دانش آموزان پایه ششم نیز در کلاس استفاده شده است.

عوامل انگیزشی و نگرشی به طور مستقیم در پیشرفت یادگیری دریافتی و حفظ و نگهداری مطالب مؤثر است، لکن در فرآیند یادگیری دخالتی ندارند، فقط با بالا بردن میزان توجه، کوشش و آمادگی، موجب تسریع و تسهیل یادگیری می شوند. مهم ترین عوامل انگیزشی سایق های شناختی نامیده می شوند که نتیجه ی کنجکاوی، علاقه و ادراک یادگیرنده است. در این زمینه اعضای گروه به این نتیجه رسیدند که طراحی آموزشی به گونه ای تنظیم شوند که موفقیت دانش آموزان را در بر داشته باشد (تربیت مراحل دست ورزی، تصویری و کلامی)، که این مهم خود عاملی کارساز و درونی برای پیشرفت یادگیری به شمار می آید و یادگیرنده را به آموختن بیشتر مشتاق می سازد.

اهداف کلی : سالم بمانیم

اهداف جزئی :

۱- با بیماری های واگیر دار و عوامل موثر در بروز آنها آشنا شوند.

۲- با ذکر مثال هایی راههای پیشگیری از بیماری های واگیردار را بیان کنند.

۳- سدهای دفاعی بدن را بشناسند.

اهداف رفتاری :

۱- بیماری های واگیردار و عوامل موثر در بروز آنها را بگویند.(دانشی)

۲- مثال هایی از بیماری های واگیردار بیان کند.(دانشی)

۳- بتوانند از خود در برابر بیماری های واگیردار محافظت کنند.(مهارتی)

۴- بتواند واگیردار بودن بیماری ها را تشخیص دهد.(مهارتی)

۵- رفتار های سالم برای جلوگیری از بیماری ها اتخاذ کند.(نگرشی)

۶- سدهای دفاعی بدن و اهمیت آنها را بیان کند.(دانشی)

برای دانلود و خرید درس پژوهی علوم پایه ششم ابتدایی درس سالم بمانیم به صورت کامل و آماده روی دکمه زیر کلیک کنید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.