no-img
دانلود پروژه

تجربیات معاون آموزشی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
تجربیات معاون آموزشی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها
doc
دی ۱۰, ۱۳۹۷
400 کیلوبایت
3000 تومان
21 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

تجربیات معاون آموزشی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها


ابتکارات و تجربیات برتر معاون آموزشی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۲۱ صفحه

تجربیات معلمان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی (بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها) با رعایت همه نکات مربوط به تجربیات برتر، ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشی آماده و تکمیل با فرمت ورد word در ۲۱ صفحه جهت استفاده شما تدوین و آماده دانلود میباشد.

قسمتی از تجربیات حاضر :

هدف مدرسه کیفی ایجاد و ارتقای حیات است و قطعا باید مدرسه بستر سازی لازم و ایجاد فرصت برای تحقق مراتب حیات طیبه را فراهم آورد.مدرسه شرایط را به نحوی برای دانش آموز باید بیان کند که در فرایند یاددهی و یادگیری نه تنها تعلیم و تربیت لازم محقق شود بلکه زندگی دانش آموزان رشد یافته و به حیات طیبه نزدیک شود. چنین تغییری در مدرسه و روند تعلیم و تربیت موجب می شود نظام تعلیم و تربیت در خدمت موضوعات یادگیری باشد که در این مسیر خودیادگیرنده یعنی دانش آموز نقش اساسی را خواهد داشت. بنا بر این باید نظام تعلیم و تربیت کشور از موضوعات درسی و معلم به عنوان محور یاددهی به سمت یادگیرنده و دانش آموز حرکت کند و این مهم محقق نخواهد شد مگر توجه به نیازهای یادگیرنده که همان دانش آموز است. عوامل و بخش های متعدد مدرسه باید در این مسیر هم جهت شوند و این نکته نیز با آگاهی مدیران از ویژگی ها و راههای تحقق مدرسه کیفی عملی می شود.طرح تحول مدیریت مدرسه نقطه آمال ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش است .باورهای انگیزشی دسته­ای از معیارهای شخصی و اجتماعی هستند که افراد برای انجام یک عمل به آن­ها مراجعه می­کنند. این باورها دربرگیرنده­ی چندین سازه­ی متفاوت هستند که توسط الگوهای نظری متفاوت مانند نظریه­های اسناد، خود کارآمدی، هدف و انگیزش درونی به وجود آمده­اند. در طرح حاضر تصمیم داریم به بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش پرداخته و فرصت ها و قوت های این مقوله را مورد مطالعه قرار دهیم. تغییر رویکرد و نگاه به مدرسه لازمه و مبنای تحقق ارتقای نظام یاددهی و یادگیری در کشور است. این تغییر نگاه به مدرسه اساس و بنیادش ایجاد مدرسه کیفی است به گونه ای که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه کیفی در افق چشم انداز به عنوان مدرسه صالح یادشده است. با این تغییر نگاه به مدرسه به این نکته اساسی پی برده می شود که مدرسه یک موجود رشد یابنده و زنده برای رشد و تعالی با همه ابعاد است .

برای دانلود و خرید تجربیات معاون آموزشی با موضوع بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *