no-img
دانلود پروژه

تجربیات معاون آموزشگاه بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
تجربیات معاون آموزشگاه بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان
doc
دی ۱۰, ۱۳۹۷
300 کیلوبایت
3000 تومان
19 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

تجربیات معاون آموزشگاه بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان


ابتکارات و تجربیات برتر معاون آموزشگاه بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۱۹ صفحه

تجربیات معلمان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی (بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان) با رعایت همه نکات مربوط به تجربیات برتر، ابتکارات فردی و حرفه ای معاون آموزشگاه آماده و تکمیل با فرمت ورد word در ۱۹ صفحه جهت استفاده شما تدوین و آماده دانلود میباشد.

قسمتی از تجربیات حاضر :

دنیای امروز دنیایی است با ابعاد و ویژگیهای مختلف و گوناگون كه ماهیت این ابعاد نحوه زندگی را در جوامع و كشورهای مختلف روشن می‌نماید. برای زیستن در این جهان پارامترها و فاتورهای بسیاری وجود دارد كه در صورت آگاهی از روش صحیح برخورد با این عوامل و استفاده از این روشها می‌توان به بهترین نحو زیست به جرأت می‌توان یكی از مهمترین مواردی كه از ابتدای خلقت تاكنون بشر یا آن برخورد داشته و سعی در بهبود آن همواره در نظرش بوده را آموزش و پرورش یا تعلیم و تربیت دانست. با مراجعه به قرآن كریم درمی‌یابیم كه حتی قبل از اینكه انسان پای به عالم خاكی بگذارد نیز در حال آموزش بوده است. «خداوند به آدم (ع) علم اسرار آفرینش را آموخت تا از اسرار معنوی و مادی جهان آگاهی یابد.» این آیه مؤید چند نكته اساس و مهم می‌باشد كه به این شرح می‌باشد.الف ) اهمیت آموزش و پرورش در زندگی.ب ) اینكه اولین آموزگار انسان خداوند متعال می‌باشد.ج) اینكه اولین دانش‌آموز حضرت آدم بوده است.باید این مسئله را دانست كه برای دستیابی به آموزش بهتر و مفیدتر نیاز به آگاهی و استفاده از مواردی می‌باشد كه مهمترین آن‌ها شیوه تدریس معلم در كلاس درس می‌باشد. با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم كه در هر عصر و دوره‌ای با توجه به تعداد شاگردان ، موضوع درس و شخص مدرس شیوه‌ها متفاوت بود و با گذشت زمان و نحوه تحقیقات مختلف بر تنوع و تعداد این شیوه‌ها افزوده شده است. و بایستی اذعات داشت كه هدف از پیدایش و استفاده از این شیوه‌ها یادگیری و فهم هر چه بیشتر مطالب و موضوعات درسی و در نهایت رشد همه جانبه دانش‌آموز می‌باشد، بدیهی است كه هر آموزگاری در كلاس درس از روش یا روشهایی استفاده می‌نماید كه این روشها با توجه به عواملی از قبیل ماهیت و محتوای درس ، سن و سال دانش‌آموز ، علاقمندی وی به مطلب آموزشی و … می‌تواند در رشد همه جانبه فراگیران مفید و یا بی‌بهره واقع شوند پس در تعیین و استفاده از این روشها هم بایستی دقت و اهتمام لازم را بعمل آورده، و اینكه كدامیك از روشها مفیدـر می‌باشد را تشخیص دهد.امروزه در شناساندن روشهای مناسب آموزش و پرورش تحقیقات فراوانی صورت گرفته است. دفتر بین‌المللی تعلیم و تربیت وابسته به یونسكو تعداد بیش از ۳۰۰ روش تدریس شناخته شده را ذكر می‌ نماید.

برای دانلود و خرید تجربیات معاون آموزشگاه با موضوع بررسی نقش استفاده بهینه از ارزشیابی و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی در بالا بردن سطح علمی دانش آموزان به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.