no-img
دانلود پروژه

تجربیات معلمان (چگونگی اعتلای فرهنگ علم آموزی و پژوهشگری در دانش آموزان)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
تجربیات معلمان (چگونگی اعتلای فرهنگ علم آموزی و پژوهشگری در دانش آموزان)
doc
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
200 کیلوبایت
2000 تومان
27 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

تجربیات معلمان (چگونگی اعتلای فرهنگ علم آموزی و پژوهشگری در دانش آموزان)


دانلود تجربیات برتر معلمان (چگونگی اعتلای فرهنگ علم آموزی و پژوهشگری در دانش آموزان)

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی (چگونگی اعتلای فرهنگ علم آموزی و پژوهشگری در دانش آموزان) با رعایت همه نکات مربوط به تجربیات برتر، ابتکارات فردی و حرفه ای معلمان آماده و تکمیل جهت استفاده شما تدوین و آماده دانلود میباشد.

قسمتی از طرح و ابتکار :

نظام مدیریتی مدرسه محور به عنوان یک نظام مطلوب وکارآمد ازلحاظ نظری و عملی، آزمونهای خود را با موفقیت طی نموده و هم اکنون درکشور های پیشرفته و نیز درکشورهای درحال توسعه کاملا” مورد استفاده بوده و ازجایگاه مناسبی برخوردار است. نظام موصوف ، صاحبان اندیشه های سازنده را بدون درنظرگرفتن شغل و مقام آنها بطوریکسان پذیرا می‏باشد وعلاوه براین که قدرت تصمیم گیری و مسئولیت مدیریت را به هیچ وجه تضعیف ویا مخدوش نمی کند ، زمینه های لازم برای تشویق مادی ومعنوی پرسنل را درقبال عرضة اندیشه های سازنده فراهم می نماید ، تا ازخلاقیت و پویایی تفکر انسانها برای رشد و توسعه استفاده مطلوب به عمل آید. مدیریت مشارکتی برگسترده کردن دامنه درگیری ذهنی و فکری کارکنان دراموری که به سرنوشت آنان ارتباط مستقیمی دارد تاکید می کند وشمار بسیاری ازپرسنل را در فراگیر دادوستد اندیشه و تجزیه و تحلیل قرار می دهد وازتوانمندیهای ذهنی و فکری آنان درجهت بهبود امور بهره می گیرد.یکی از ضرورت های نظام آموزشی، موفقیت در ادامه و گسترش مهارتهای لازم تحصیلی در دانش آموزان است. یک راه برای دستیابی به عملکرد بهتر در آموزشگاه، استفاده از روشها و فنون مطالعه ویادگیری است. دو عنصر اساسی دبیر و دانش آموز در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد. تاکنون در مورد راهبردهای آموزشی و روشهای تدریس دبیر تحقیقات خوبی صورت گرفته است و دبیران در دوره های مختلف با روشها و راهبردهای آموزشی آشنا می شوند ولی به عنصر اساسی دیگر فرایند آموزش ویادگیری یعنی دانش آموز وروشها و راهبردهای یادگیری او توجه چندانی صورت نگرفته است. اینجانب …. معاون آموزشی آموزشگاه ….. بر آن شدم تا در طرح و ابتکار حاضر راهبردهای یادگیری را از طریق مدیریت مدرسه محور و راهکار های جذاب به دانش آموزان آموزش داده و به بررسی نتایج آن بر روند تحصیلی آنان بپردازم و به برگزاری جلسات کارگاهی و آموزش این روشها به دانش آموزان پرداخته و شاهد نتایج جالب توجهی باشم.


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۷
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.