no-img
دانلود پروژه

تجربیات معلمان (چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال به وسیله ی مدیریت رفتار و تفکر خلاق)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
تجربیات معلمان (چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال به وسیله ی مدیریت رفتار و تفکر خلاق)
doc
بهمن ۸, ۱۳۹۶
200 کیلوبایت
2000 تومان
21 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

تجربیات معلمان (چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال به وسیله ی مدیریت رفتار و تفکر خلاق)


دانلود تجربیات برتر معلمان (چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال به وسیله ی مدیریت رفتار و تفکر خلاق)

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی (چگونگی کنترل دانش آموز بیش فعال به وسیله ی مدیریت رفتار و تفکر خلاق) با رعایت همه نکات مربوط به تجربیات برتر، ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ابتدایی آماده و تکمیل جهت استفاده شما تدوین و آماده دانلود میباشد.

قسمتی از طرح و ابتکار :

ناآرامی در کلاس درس با مسایلی چون جابه جا شدن روی نیمکت، صحبت با نفر کناری، پشت سری و…، ایجاد صدا مانند ضرب گرفتن روی میز یا جامیز، ساییدن کف پا به زمین، نقاشی کردن روی میز، دفتر، کتاب و… مشخص می شود. اغلب این دانش آموزان به آموزگار خیره می شوند، نکات درسی را یادداشت می کنند، اما در تمام این مدت، نمی دانند چه می نویسند و فقط به صورت غیرارادی چیزی را شنیده و یادداشت می کنند، اما در حقیقت در رویای خود غوطه ور هستند (نمونه ای از رویایی شدن).بر اساس آمار روانشناسان آموزشی ۵ تا ۱۰ درصد دانش آموزان مبتلا به «ناتوانی در تمرکز و بیش فعالی» (ADD) هستند و به این ترتیب، در هر کلاس تقریباً ۲ نفر از دانش آموزان مبتلا به ADD هستند.این عارضه بیماری نیست، بلکه به صورت ژنتیکی، کودک فعال تر از همسالان خود است. اگر چه اغلب این کودکان در زمره کودکان با ضریب هوشی بالا قرار می گیرند، اما از کودکی به دلیل وجود این مسأله، کم حوصله و بی دقت بوده، زودتر از همسالان خود از تماشای تلویزیون، بازی و… خسته شده و دایما در حال تحرک هستند. با وجود همه این نکات، بسیار سریع الانتقال بوده و گیرایی بالایی دارند و شاید یکی از دلایل این بی حوصلگی و خستگی آنها همین مسأله باشد.در دوران مدرسه، این عارضه کماکان همراه کودک است. طبق اعلام مرکز روانشناسی _ آموزشی آمریکا نقش آموزگار و والدین تأثیر مهمی در درمان این کودکان دارد. توجه به این نکته ضروری است رفتارهای افراد مبتلا به «بیش فعالی» غیر ارادی است و از سر لج بازی، شیطنت نامطلوب و… نبوده و به عبارتی رفتارها «هدفمند» و به قصد «آزار» نیستند. اینجانب بهجت نادر آموزگار پایه اول ابتدایی آموزشگاه قرآنی طه در کلاسم  با دانش آموزي به نام علی  برخورد كردم كه از مشكل بيش فعالي و كمبود توجه رنج مي برد بنابر اين تصميم گرفتم در رابطه با اين موضوع به تحقيق و پژوهش بپردازم.


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۱
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.