no-img
دانلود پروژه

تجربیات معلمان ابتدایی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
تجربیات معلمان ابتدایی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها
doc
آبان ۲۳, ۱۳۹۷
300 کیلوبایت
3000 تومان
21 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

تجربیات معلمان ابتدایی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها


ابتکارات و تجربیات برتر معلمان ابتدایی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۲۱ صفحه

تجربیات برتر معلمان ابتدایی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی (بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها) با رعایت همه نکات مربوط به تجربیات برتر، ابتکارات فردی و حرفه ای معلم ابتدایی آماده و تکمیل با فرمت ورد word در ۲۱ صفحه جهت استفاده شما تدوین و آماده دانلود میباشد.

قسمتی از تجربیات معلمان ابتدایی :

اگرچه در بيشتر کلاسهاي درس مي توانيم هم انگيزش بيروني و هم انگيزش دروني را مشاهده کنيم, اما وجه غالب با انگيزش بيروني است. البته نشانه هاي انگيزش دروني نيز در مدارس يافت مي شود. دانش آموزان مي توانند داراي انگيزه دروني باشند و معلمان هم­مي بايد درکنار انگيزش بيروني به انگيزش دروني توجه کنند . لازم است تا ميان اين دو تعادل و توازني ايجاد گردد و دانش آموزان بياموزند که چگونه قادرند از انگيزش بيروني به انگيزش دروني دست يابند .بنابراين از آنجا که معلمان بايستي از راهبردهاي انگيزش بيروني و دروني آگاهي يافته و با ايجاد تعادل و توازن بين اين دو نوع انگيزش زمينه ي بهبود کيفيت آموزشي را فراهم نمايند , معاونت آموزش وپرورش عمومي سازمان با اجراي طرح تلاش آفرين و ارائه راهکارهاي اجرايي در نظر دارد در زمينه ي افزايش انگيزش در دانش آموزان برنامه هاي زير را به اجرا در آورد به منظور آشنايي همکاران محترم با انواع انگيزش ابتدا به تعريف هر يک از آنها پرداخته و سپس توضيحات لازم در زمينه ي شيوه ي اجرايي طرح ها و راهکارها ارائه خواهد شد .موقعيت وشرايط محيط آموزشي از جمله عواملي است که با انگيزش دانش آموزان ارتباط نزديک دارد. معلم مهمترين نقش را در آموزشگاه ايفا مي کند و چگونگي عملکرد دانش آموز به رفتار معلم بستگي دارد. براي معلم انگيزش دانش آموز به اين سبب که هم در حکم هدف و هم به منزله ي وسيله ي پيشرفت هاي بعدي در ساير زمينه هاي تربيتي است اهميت زيادي دارد. معلمان مي توانند از منابع و راههايي که انگيزش از طريق آنها افزايش مي يابد استفاده کنند. اینجانب اعظم گودرزی آموزگار آموزشگاه دهخدا در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم در حد امکان از تمام امکانات برای رشد و پیشرفت دانش آموزان استفاده نمایم و تحولی در امر ارزشیابی بوجود آورم.حدود سه ماه از شروع  سال تحصیلی گذشته بود. پس از چندین جلسه تدریس. درباره پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی احساس کردم. به نظر می رسید بعضی ازدانش آموزان در فعالیت های آموزشی مدرسه شرکت جدی نداشتند بنا به اهمیت موضوع تصمیم گرفتم با انجام مطالعات بیشتر و تحول در ارزشیابی سطح دانش و معلومات دانش آموزان را بالا ببرم.

برای دانلود و خرید تجربیات برتر معلمان ابتدایی بررسی نظام رشد آفرینی انگیزشی در آموزش و پرورش و فرصت ها و قوت ها به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.