
اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
دانلود اقدام پژوهی فیزیک متوسطه با موضوع چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش ۲۷ صفحه
قسمتی از اقدام پژوهی حاضر :
پژوهش نشان داده است كه عامل بسياري از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومي مدرسه و كلاس درس است كه با اصلاح روش تدريس ، در ارزيابي و ارزشيابي قابل تضعيف مي باشد.و اما اقدام پژوهی حاضر در مورد محمد دانش آموز پايه اول متوسطه است كه دچار اضطراب در كلاس و به خصوص در درس فیزیک است كه پس ازبرخورد با اين مسئله به جمع آوري اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربيات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هايي به بهبود و كاهش اضطراب او پرداختم.
فهرست :
چكيده
کلید واژه
مقدمه
توصیف وضیعت و بیان مساله
تعریف کلید واژه ها
اضطراب چیست؟
نگرانی چیست؟
جمع آوری اطلاعات شواهد ۱
مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس
مصاحبه با دوستان
مصاحبه با دیگر دبیران محمد
مصاحبه با والدین محمد
مصاحبه با خود محمد
مطالعات تحقيقات گذشته
اضطراب فیزیک چيست ؟
اضطراب فیزیک واكنش احساس آگاهانه به يك يا چند مورد زير است
چگونه اضطراب فیزیک دانش آموزان افزايش مي يابد ؟
تجزيه تحليل و تفسير داده ها
الف) عوامل محيطي
۱- فشارهاي والدين
۲- شيوه آموزش دبير
۳- محتوي كتاب هاي فیزیک
۴- تجارب منفي
ب) شيوه هاي اشتباه آموزش فیزیک
۱) تأكيد بر سرعت در پاسخ گويي
پ) عوامل فردي
۱) كاهش اعتماد به نفس
۲) احساس ضعف و كمبود
یافته های علمی
نشانه های استرس
نظریه های روانکاوی
نظریه های رفتاری
نظریه وجودی
انتخاب راه جديد موقتي
اجراي راه حل و نظارت بر آن
گردآوري اطلاعات ( شواهد۲ )
ارزشيابي تأثير اقدام جديد و تعيين اعتبار آن
پیشنهادات
منابع
برای دانلود و خرید اقدام پژوهی دبیر فیزیک با موضوع چگونه اضطراب دانش آموز پایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟ به صورت کامل و آماده از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.
دیدگاه ها