no-img
دانلود پروژه

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم؟

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم؟
doc
سپتامبر 7, 2016
40 کیلوبایت
10000 تومان
21 صفحه (word)
10000 تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم؟


دانلود اقدام پژوهی دبیر ورزش با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم؟

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۲۱ صفحه

اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی

اقدام پژوهی حاضر که جهت استفاده در اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی به صورت کامل و آماده قابل استفاده میباشد، این اقدام پژوهی دقیق ترین نمونه در فضای مجازی جهت استفاده شما فرهنگیان گرامی هم اکنون میتوانید از وب سایت دانلود پروژه با فرمت ورد قابل ویرایش در ۲۱ صفحه استفاده نمایید.

قسمتی از اقدام پژوهی حاضر :

در جوامع امروز آموزش بي‌ترديد نقش اصلي را در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ايفا مي‌كند و عيار توسعه در هر كشوري را با ميزان سرمايه‌گذاري براي كودكان و نوجوانان آن كشور مي‌سنجند. دليلش هم روشن است. سرمايه اصلي كشور نيروي انساني است. در حال حاضر ۱۵ ميليون دانش‌آموز حساس‌ترين سال‌هاي زندگي خود را در مدرسه مي‌گذرانند، لذا توجه به اين قشر جامعه، نشانه‌اي است براي اثبات توجه به آينده. امروز وظيفه آموزش و پرورش تنها انتقال ميراث فرهنگي گذشته به نسل حاضر نيست. اگرچه اين هدف اهميتي در خور توجه دارد. اما اين دانش زماني ارزشمند خواهد بود كه دانش‌آموز علاوه بر سلامت ذهني به لحاظ روحي و جسمي هم در سلامت باشد و در سايه اين سلامت آمادگي ورود به جامعه بزرگتر را داشته باشد. در اين رهگذر ورزش وسيله‌اي بسيار مناسب براي ايجاد چنين فضايي است. از سال ۱۳۰۶ به صورت رسمي و اجباري بنا شد كه تمام دانش‌آموزان روزانه يك ساعت درس تربيت بدني را بگذرانند. از آن تاريخ تاكنون ۸۲ سال مي‌گذرد. در طول اين سال‌ها ورزش مدارس دستخوش كمترين تغيير و تحول بوده است و زنگ ورزش به نوعي ساعت فراغت براي دانش‌آموزان به حساب مي‌آيد. حتي برخي مديران و معلمان هم با استفاده از اين زمان به تدريس دروس خود مي‌پردازند، اين در حالي است كه حساسيت سني دوران دانش‌آموزي بر هيچ كس پوشيده نيست.در هرم مولر آمده است كه ورزش دانش‌آموزي بايد در قاعده قرار گيرد و بعد از آن ورزش همگاني قهرماني و حرفه‌اي. در اين شرايط است كه هرم پايدار مي‌ماند. وقتي قاعده باريك باشد راهي وجود ندارد. طبق برنامه درسي ايران دانش‌آموزان بايد ۱۲ سال درس تربيت بدني بخوانند اما اگر از يك ديپلمه خواسته شود ۱۵ دقيقه نرمش صحيح انجام بدهد نمي‌تواند و نمي‌داند. شايد دليل اين باشد كه نيروهاي متخصص اين درس را تدريس نمي‌كنند و چون خودشان اين كار را بلد نيستند به دانش‌آموزان هم چيزي نمي‌آموزند. بنده در اقدام پژوهی فوق تصميم بر اين گرفته ام كه راهكار هاي علاقه مند كردن دانش آموزان را به درس تربيت بدني مورد بررسي و تحليل قرار دهم.

فهرست :

چکیده

مقدمه

بيان مسئله

توصيف وضعيت موجود

گردآوری اطلاعات ( شواهد یک)

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

تجزیه‌ وتحلیل اطلاعات

راه حل هاي پيشنهادي

انتخاب راه حل هاي جديد به صورت موقتي و اجراي آن‌ها

گردآوري شواهد ۲

شواهد کیفی موجود در شواهد(۲)

شاخص های کمی در شواهد(۲)

ارزشيابي و تاثير اقدام جديد

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی)

باز ساخت یا بهسازی عمل

نتیجه‌گیری و پيشنهادها

منابع و مآخذ

برای دانلود و خرید اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعالیت های ورزشی ترغیب نمایم؟ به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.