no-img
دانلود پروژه

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟
doc
آبان ۲۸, ۱۳۹۵
535 کیلوبایت
3000 تومان
27 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۲۷ صفحه

 

اقدام پژوهی حاضر که جهت استفاده در اقدام پژوهی پایه سوم ابتدایی به صورت کامل و آماده قابل استفاده میباشد، این اقدام پژوهی دقیق ترین نمونه در فضای مجازی جهت استفاده شما فرهنگیان گرامی هم اکنون میتوانید از وب سایت دانلود پروژه با فرمت ورد قابل ویرایش در ۲۷ صفحه استفاده نمایید.

اقدام پژوهی

قسمتی از اقدام پژوهی حاضر :

پیشرفتهای سریع و همه جانبه علوم و تکنولوژی و تحولات عظیم اقتصادی و گسترش بی‌سابقه ارتباطات دیگر دانشهای بشری در قرن بیستم و به ویژه در نیمه دوم آن، مسائل جدیدی را مطرح ساخته است.در واقع آشنایی جدی با علوم کاربردی- فنی و گاه نظری (محض) امروزی بدون داشتن درک صحیح از مباحث ریاضیات امری دشوار و در واقع محال است. دراین صورت چگونه می‌توان از خلاقیتها و رشد و باروری استعدادهای دانش‌آموزان حمایتی همه جانبه داشت چرا که بارها در سطح مدارس دیده شده است که بعضی از دانش‌آموزان به ایده‌ها و مسائل جدیدی دست می‌یابند یا در زمینه یک مسئله علمی، نظری جدید دارند اما به این نظرات توجه خاصی نمی‌شود.هر معلمی که عهده‌دار تدریس ریاضی است یکی از ضروریات کار او واقف بودن به آسیب‌های آموزشی ریاضی می‌باشد تا بتواند اهداف آموزشی و مفاهیم پیچیده ریاضی را روشن‌تر و ملموس‌تر به دانش‌آموزان انتقال دهد و آنان را فعال‌تر وارد شبکه بازی با موجودات ریاضی نماید.معلم پس از تغییر محتوای آموزشی و درک موقعیت زمان و مکان و ویژگی‌های یادگیرنده با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری در امر آموزشی می‌تواند بر چالشهای موجود فائق آید.در این صورت یادگیرنده هم ضمنِ پرورش خلاقیت‌هایش با آسودگی خیال و اطمینان خاطر به فراگیری می‌پردازد و اگر کار گروهی باشد در گروه، شرکت فعال خود را نشان خواهد داد پس رسالت خطیر متخصصان تدریس ریاضی در واقع شناخت یادگیرنده، چگونگی شکل‌دهی مفاهیم ریاضی، دوباره‌سازی مفاهیم ریاضی و سرانجام از بین بردن معضلات موجود است.

فهرست :

مقدمه

بیان مسأله

توصیف وضع موجود ( شواهد ۱)

گردآوری داده‌ها

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­ حل‌ها

ادبیات موضوع

اهداف تحقیق

راه حل‌های پیشنهادی

انتخاب راه حل‌ها

اعتبار بخشی به راه حل‌ها

توصیف وضع مطلوب (شواهد۲)

نتایج حاصل از انجام پژوهش حاضر

منابع مآخذ

برای دانلود و خرید اقدام پژوهی ریاضی سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟ به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.