no-img
دانلود پروژه

اقدام پژوهی (چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم)


دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
اقدام پژوهی (چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم)
doc
فروردین ۶, ۱۳۹۷
150 کیلوبایت
2000 تومان
29 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

اقدام پژوهی (چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم)


دانلود اقدام پژوهی (چگونه توانستم اختلال بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع نمایم)

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

 

قسمتی از اقدام پژوهی :

اینجانب ……. ، دارای لیسانس ادبیات فارسی، مدت …. سال است که در مدارس سطح شهر با پست ها و عناوین مختلف در خدمت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بوده ام . در سال ……  نیز بعنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی مجتمع …… واقع در شهرستان ……. مشغول به خدمت بودم.مریم دانش آموز پایه دوم راهنمایی، با سطح هوشي بالاتراز متوسط، که برخی از دروس و بعضی مباحث درسی برای او ساده و بی اهمیت جلوه می کند، بنابراین در کلاس درس بی نظم وکم توجه است، و اغلب مشغول صحبت کردن با اطرافیان، انجام کارهای نامربوط که موجب به هم خوردن نظم کلاس است، می باشد، مریم گرچه وضعیت درسی مطلوبی دارد و در امتحانات نمرات عالی بدست می آورد ولی بین دانش آموزان (براساس اجرای گروه سنجی) از مقبولیت زیادی برخوردار نیست و معلمین هم از رفتارهای غیر عادی او گلایه مند هستند.من در هفته یک ساعت در کلاس مریم به تدریس درس «فعالیت های پرورشی» می پردازم، درسی که او علاقه چندانی به آن نشان نمی دهد و همیشه روی بحث های مطرح شده اشکال می گیرد و سعی در جلب توجه دیگران از طریق مطرح کردن سئوالات نامربوط دارد، فعالیت های مرتبط با این درس را به خوبی انجام نمی¬دهد و اغلب در مورد عدم ضرورت مباحث آن صحبت می کند، بسیاری از موارد در حین بحث سایر دانش آموزان وارد می شود و صحبت آنها را قطع می کند و در مخالفت با آنها اظهار نظر نموده و گاهی کلمات توهین آمیزی در برابر دانش آموزانی که نظرات متفاوتی با او دارند، به زبان می آورد به طوری که جو کلاس را به سمت کم توجهی سایر دانش آموزان تغییر داده است.در عین حال که دربرخی موارد بحث های مطرح شده از سوی مریم منطقی است و نشان دهنده تیزبینی، دقت نظر و درک ذهنی بالای او می باشد، ولی اغلب بحث های مطرح شده یا رفتارهای او نامربوط، غیر منطقی و جلب توجه طلبانه می باشد.

فهرست :

چکیده
مقدمه
بیان مسئله
جمع آوری اطلاعات (شواهد۱)
سبب شناسی اختلال بی اعتنایی مقابله ای
ویژگیهای شناختی و شخصیتی دانش آموزان سرآمد که باعث بروز مشکل می شود.
پیشینه تحقیق
گرد آوري اطلاعات
عوامل مؤثر در شکل گیری رفتار های نابهنجار
هدف دانش آموزان از بروز رفتار های نابهنجار
۹)ارائه راهکارها
تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها
کاربرد راه حل ها
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲)
فراوانی حالات ورفتارهای دانش آموز در دو مرحله اجرای پرسشنامه
ارزشیابی روش های به کار رفته و نتیجه گیری
منابع و مآخذ


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۹
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.