no-img
دانلود پروژه

آزمون ریاضی دوم ابتدایی فصل 1 تا 3

دانلود پروژه

ادامه مطلب

PDF
آزمون ریاضی دوم ابتدایی فصل ۱ تا ۳
pdf
دسامبر 21, 2019

آزمون ریاضی دوم ابتدایی فصل ۱ تا ۳


دانلود آزمون ریاضی دوم ابتدایی فصل ۱ تا ۳ – آزمون حاضر که مربوط به کتاب ریاضی کلاس دوم فصل های اول و دوم و سوم و با فرمت : pdf پی دی اف در ۲ صفحه به صورت رایگان در اختیار شما میباشد.

آزمون ریاضی دوم ابتدایی

نمونه سوالات حاضر ریاضی پایه دوم دبستان فصل ۱-۲-۳ که دارای ۱۳ سئوال که به صورت کامل و آماده طراحی شده که رایگان در اختیار شما فرهنگیان و معلمان و دانش آموزان عزیز میباشد. که در ادامه شما قسمتی از سوالات مشاهده میکنید و برای دانلود رایگان میتوانید اقدام کنید.

قسمتی از این سوالات : ۱- با دو کارت عدد دو رقمی بساز. عدد دورقمی بساز ؟ ۲ و ۶ و ۸ با عددهای ۲-بزرگ ترین عدد دورقمی ……….است. . ۲- جمع وتفریق ها را با استفاده به صورت فرایندی حل کنید. ۳- نام اشکال را بنویس ۴- تقارن شکل های را با شابلون بکش ۵- به قسمت های مساوی تقسیم کن ۶- ساعت ها را نشان بده ۷- حاصل را به دست آورید ۸- الگوها را ادامه دهید. ۹- جواب را به صورت تقریبی به دست آورید. ۱۰- تقارن دیگر را رنگ کن.

کاربر گرامی : شما میتوانید جهت دانلود رایگان آزمون ریاضی کلاس دوم ابتدایی فصل (۱-۲-۳) از وب سایت دانلود پروژه به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید و از آن استفاده نمایید.

دانلود فایل با لینک مستقیم (کلیک کنید)



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.