no-img
دانلود پروژه

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری
doc
سپتامبر 6, 2015

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری


دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری – در این گزارش کارآموز به بررسی مدت گذارنده شده کارآموزی حسابداری در شرکت پیمانکاری میپردازد، گزارش حاضر با فرمت ورد word قابل ویرایش در ۶۴ صفحه رایگان در اختیار شما میباشد.

دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری

اینجانب که در شرکت …… مشغول گذراندن دوره کارآموزی خود بودم در واقع این شرکت یک نوع شرکت پیمانکاری بوده که انواع کارهای خدماتی شهری و . . . را انجام میدهد یک گزارش کامل تهیه کرده ام که شامل تعریف شرکت پیمانکاری اصول کارکرد این نوع شرکت ها و انواع قراردادها بحث کارگران و کارفرمایان ، بخش حقوق و دسمزد نحوه ثبت و پرداخت حقوق ، تعریف انبار در شرکت ها قسمت های مختلف آن که در آنجا مشغول به کار بودم و مختصری از نحوه حسابرسی انبار را در این گزارش ذکر کردم که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

فهرست :

فصل اول
مقدمه
تاریخچه شرکت
تعریف شرکت پیمانکاری
فصل دوم
حقوق دستمزد
فصل سوم
تعریف انبار
حسابرسی انبار
نتیجه گیری
منابع
پیوست ها

دانلود فایل : شما میتوانید جهت دانلود رایگان گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری از وب سایت دانلود پروژه به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید و از آن استفاده نمایید.

دانلود فایل با لینک مستقیم (کلیک کنید)



دیدگاه ها


2 پاسخ به “دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری در شرکت پیمانکاری”

  1. الهام گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دو بار اقدام ب خرید کاروزی پیمانکاری کردم ولی متاسفانه هرکاری میکنم دانلود نمیشه در حالیکه پول دوبار خرید رو از کارتم کم کرده،چیکار کنم؟

    • admin گفت:

      با سلام
      هبچ گونه تراکنشی برای این کارورزی انجام نشده.بازم میتونید شماره تراکنش را بدید تا پیگیری کنیم، در صورتی که پول از حسابتان کم شده طی ۴۸ ساعت آینده توسط بانک عامل برگشت میکند. باتشکر