no-img
دانلود پروژه

تحقیق فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
دانلود مقاله فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان
doc
ژوئن 26, 2016
128 کیلوبایت
10000 تومان
32 صفحه (word)
10000 تومان – خرید

دانلود مقاله فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان


فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان

تحقیق درس کارآفرینی پودمان دروس عمومی

با فرمت ورد (word) قابل ویرایش در ۳۲ صفحه

 

تحقیق حاضر فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان به صورت کامل و آماده جهت ارائه تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی و شامل کلیه موارد یک تحقیق در ۳۲ صفحه با فرمت ورد word میباشد.

قسمتی از تحقیق فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان :

در دنیای درحال تحول امروز، کامیابی از آن جوامع و سازمانهایی است که بین منابع کمیاب و قابلیت های مدیریتی و کارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معنی داری برقرار سازد. به عبارتی دیگر جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه، حرکت روبه جلو و با شتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند تا آنها با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند. امروزه که کار و فعالیت شکل تازه ای به خود گرفته است و به سوی خودکارفرمایی و خوداشتغالی در حرکت است. کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می کنند.

فرهنگ كارآفرینی، خلاقیت و نوآوری مجموعه ارزشها، نگرشها، هنجارها و رفتارهایی است كه هویت افراد كارآفرین را تشكیل میدهد. افراد كارآفرین و خلاِ سعی میكنند با نوع متمایز نگاهشان به پدیدههای اطراف و شیوهی متفاوت رفتارشان در مواجه با پدیدههای پیرامون خود، دست به فعالیتهای كارآفرینانه بزنند و محصول و خدمت جدیدی به جامعه ارایه نمایند. از ویژگیهای بارز افراد كارآفرین میتوان به خلاقیت، نوآوری، ریسك پذیری، تحمل شرایط ابهام، تحمل شكست، پشتكار، كنترل درونی، اعتماد به نفس، انعطاف پذیری، دوراندیشی و استقلالطلبی و… میباشد. كارآفرینان موتور توسعه اقتصادی بوده و همواره مورد توجه دانشمندان و محققان قرار داشتهاند به طوریكه مؤسسه تحقیقات بین المللی مونیتور تفاوت نرخ رشد را در كشورهای توسعه یافته بر اساس سطح كارآفرینی آنها بیان نمود. جفری تمونز كارآفرینی را ایجاد كنندهی یك چیز ارزشمند از هیچ میداند و كارآفرین كسی است كه دارای قدرت درك بالا است و توان پیدا كردن خلاء و فرصتها را دارد، و میتواند در جامعه از طریق پرورش ایده و تبدیل فكر خود به یك محصول جدید اقدام به ارزش آفرینی از هیچ نماید. این ارزش میتواند یك ارزش اقتصادی، سیاسی و یا اجتماعی و حتی فرهنگی باشد. اما این سؤال مطرح است كه فرهنگ غالب بر یك محیط خلاِ دارای چه باورها و ارزشهایی میباشد؟ كدام ارزشها و هنجارها توسعه كارآفرینی را در جامعه تقویت مینمایند.

فهرست :

مقدمه

سوابق تحقیق

سابقه کارآفرینی در دانشگاه های کشور

ایران نسبت به کارآفرینی در کجا قرار دارد؟

تعریف فرهنگ

فرهنگ كارآفرینی

فرهنگ كار در غرب

فرهنگ كار در ژاپن

فرهنگ كار در ایران

نوآوری فرهنگی

دیدگاه اسلام درباره ی كار

دیدگاه اسلام درباره ی توكل

دیدگاه اسلام درباره ی زهد

نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و ماخذ

برای دانلود و خرید مقاله آماده فرهنگ کارآفرینی در ایران و جهان تحقیق آماده پودمان علمی کاربردی به صورت کامل و دقیق از لینک زیر میتوانید استفاده نمایید.



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.