no-img
دانلود پروژه

دانلود رایگان پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان

دانلود پروژه

ادامه مطلب

DOC
دانلود رایگان پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان
doc
نوامبر 25, 2019
فایل رایگان میباشد.
0 تومان
28 صفحه (word)
رایگان – خرید

دانلود رایگان پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان


دانلود رایگان پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان – در این طرح به صورت کامل به طرح تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی پرداخته میشود و در آن از روش های آماری و اقتصادی استفاده شده و به صورت کامل طرح و اهداف آن را توضیح می دهد. اگر به دنبال پروژه کامل هستید این پروژه را از دست ندهید. طرح حاضر رایگان و با فرمت ورد word در ۲۸ صفحه قابل ویرایش در اختیار شما میباشد.

دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان

دانلود رایگان طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه زبان انگلیسی

موضوعات طرح : مشخصات متقاضیان و افراد، مشخصات سهمداران عمده، مشخصات محل اجرای طرح، میزان سرمایه گذاری، خلاصه مدیریتی/اجرایی، تجزیه و تحلیل صنعت، فرهنگ،‌اقتصاد، تغییرات جمعیتی، تجزیه و تحلیل بازار، بررسی روند های بازار، ساختار بازار، بررسی رقبا، بررسی قیمت، تجزیه و تحلیل فنی، دورنمای شرکت، اهداف اصلی، راهبرد ها، برنامه ها، معرفی محصولات، برآورد نیرو های انسانی مورد نیاز، ساختمانها، تاسیسات، ماشین آلات و تجهیزات، اداری و کارگاهی، همچنین بعد چندین بخش و موضوع وارد بخش های مالیاتی و محاسباتی میشود و دقیق همه چی را محاسبه و نتیجه گیری میکند.

افزایش روزافزون کاربرد زبان در عصر حاضر منجر به ورود آن به حریم زندگی روزمرة افراد شده است. چنانکه امروزه بکارگیری زبان در زندگی عادی تنها معطوف به زمانی نیست که صرف کار با یک دستگاه رایانه شخصی می شود بلکه با استفاده از هر یک از وسایل الکترونیکی منزل یا محل کار یا حتی رانندگی با خودرو، مشغول بکارگرفتن یک یا چند پردازنده هستیم. با توجه به این مطالب اهمیت فراگیری صحیح زبان براي استفاده راحتر از وسايل اطرافمان و شیوة بکارگیری این وسیله بیش از پیش افزایش یافته و به تبع آن آموزش علمی کاربردی آن مورد استقبال عمومی گردیده است. از سوی دیگر افراد جویای کار در حال حاضر با فرصتهای شغلی مواچه می شوند که مستلزم تسلط یا حداقل آشنایی با زبان است. اهمیت این مطلب با در نظر گرفتن ترکیب جوان جمعیتی کشور و نیاز ضروری برای یادگیری زبان منظور جذب در بازار کار مشخص می شود.از مطالب بالا نتیجه می گیریم مراکز آموزشی زبان که قادر باشند نیاز مردم را برآورده سازند مورد توجه افراد اجتماع می باشد این مراکز ضمن انجام فعالیت آموزشی هم فرصتهای شغلی برای فارغ التحصیلان رشته های زبان فراهم می کند و هم سود قابل توجهی نصیب صاحبان خود می سازد و در رفع معضل بیکاری جوانان نقش بسزائی دارد.

کاربر گرامی : شما میتوانید جهت دانلود رایگان پروژه کارآفرینی راه اندازی آموزشگاه زبان از وب سایت دانلود پروژه به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید و از آن استفاده نمایید.

(جهت دانلود رایگان روی لینک زیر کلیک کنید)



دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.