no-img
دانلود پروژه

اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟


دانلود پروژه

ادامه مطلب

ZIP
اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟
zip
خرداد ۴, ۱۳۹۵
139 کیلوبایت
3000 تومان
23 صفحه (word)
3000 تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟


دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟

اقدام پژوهی چگونه توانستم کمرویی را در حسین برطرف سازم؟

چكيده :

بسیاری از دانش آموزانی که در مقایسه با هم کلاسی هایشان، در کلاس غیرفعال اند، از نظر آموزشی و اجتماعی از رفتار مناسبی برخوردارند، اما نسبت به دیگر دانش آموزان آرام تر بوده ، از انجام کار با دیگران سرباز می زنند. دانش آموزانی که عموما به عنوان بچه های كمرو (فاقد اعتماد به نفس و نگران از نظر اجتماعی ) یا گوشه گیر (کسانی که حاضر جواب نیستند، تمایلی به برقراری ارتباط ندارند و خیالباف اند) شناخته می شوند. همان طور که می دانیم هر جا که انتظارات اجتماعی جدید و مبهم باشند، درجاتی از خجالت کشیدن ، طبیعی است اما خجالتی بودن وقتی تبدیل به یک مشکل می شود که صرفاً وابسته به موقعیت نبوده، بلکه اختیاری باشد، تا جایی که به فرد برچسب خجالتی زده شود. به ویژه در موقعیتی که فرد این برچسب را پذیرفته ، آن را درونی کند، ممکن است الگوی جامعی از خجالتی بودن در او ایجاد شود و علائم دیگری مثل : عدم اعتماد به نفس در ورود به موقعیت اجتماعی و ناراحتی و سرباز زدن از ظاهر شدن در حضور دیگران ، در وی ظاهر گردد. ترس و اضطراب اجتماعی ، ممکن است به یک واکنش درحال پیشرفت نسبت به شکست های مکرر، بدرفتاری یا دوری از بزرگ ترها یا هم کلاسی نیز منجر شود. بعضی از دانش آموزان ممکن است تطابق گروهی خوبی با هم کلاسی هایشان داشته باشند و بتوانند واکنشی متقابل با دبیر خود انجام دهند، با وجود این وقتی از آنان خواسته می شود به سوالی پاسخ دهند یا در جمعی حضور یابند یا در فعالیتی شرکت کنند تا مورد ارزیابی قرار گیرند، از نظر ارتباطی با مشکل مواجه می شوند.امسال من هم در كلاس خودم در پایه …در آموزشگاه ….. … با نمونه اي از اين دانش آموزان كمرو و خجالتي به نام حسین روبرو شدم.

بنا بر این تصمیم گرفتم بر روی این مسئله کار کرده و اقدام پژوهی خود را در این راستا به مرحله اجرا درآورم.

فهرست :

چكيده

مقدمه

بیان مسئله

توصیف وضع موجود

اهداف تحقيق

اهميت و ضرورت تحقيق

سؤالات تحقيق

فرضيه های تحقيق

تعاريف عملياتی

پيشينه تحقيق

گرد آوري شواهد ۱

۱-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس

۲-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه

۳-مصاحبه با پدر حسین

تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده

راه حل های پیشنهادی

راه حل های موقت و اجرای آن

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲)

مشخصه های رفتاری دانش آموزان کمرو و گوشه گیر

نشانه های دیگر

سبب شناسی مشکل

راهکارهایی برای دبیران

نتایج بدست آمده

پیشنهادات کاربردی

پیشنهاد به محققین بعدی

فهرست منابع


قیمت فایل : ۳۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۲۳
  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *