no-img
دانلود پروژه

اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.


دانلود پروژه

ادامه مطلب

ZIP
اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.
zip
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۵
21 کیلوبایت
2000 تومان
10 صفحه (word)
2000 تومان – خرید

اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.


دانلود اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.

در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش

اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.

اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.
مقدمه :

انشا در لغت به معني سخن آفريدن و نشو نما دادن و بزرگ گردانيدن است. و در اصطلاح ادبيات عبارت از نگارش جمله ها و عبارتهايي است که افکار و انديشه نويسنده را به صورتي روشن و زيبا بيان کند تا خواننده آنها را به آساني بفهمد و براي او خوشايند باشد.

يکي از عوامل متعدد ناموفق بودن درس انشا نداشتن روش مناسب است. لزوم به کارگيري روش مطلوب در تدريس به اندازه اي است که بعضي از دست اندرکاران علوم تربيتي بهره گيري از روش هاي مناسب را مهم تر از دانش آن درس دانسته اند.

تلاش براي تدريس انشا امري ضروري و لازم است. در سر کلاس هاي ما تدريس به همان شيوه هاي سنتي تکرار مطالب گذشته است. و از ديدگاه علوم تربيتي هر کاري که مکانيکي انجام شود کاري آموزشي نيست. زيرا خلاقيت در آن وجود ندارد و تا خلاقيت نباشد مسائل اجتماعي، اقتصادي، صنعتي، و سياسي حل نمي شود و بايد کاري کنيم که کلاس انشا تبديل به کارگاه نوشتن شود.

فهرست :

مقدمه
بيان مساله
گردآوری اطلاعات و شواهد(۱)
پیشینه ی تحقیق در مورد درس انشا:
تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد (۱)
چگونگی انجام کار:
گردآوری شواهد (۲)
پیشنهادات
منابع و ماخذ


قیمت فایل : ۲۰۰۰ تومان – فرمت : word (قابل ویرایش) – صفحات : ۱۰

  • خریدار گرامی : برای دانلود فایل پیشنهاد میکنیم از مدیریت دانلود استفاده کنید. همینطور فایل در قالب فرمت zip میباشد و برای اجرا نیازمند نرم افزار WinRAR میباشد.


دیدگاه ها


یک پاسخ به “اقدام پژوهی چگونه توانستم درس انشا را برای دانش آموزان جذاب نمایم.”

  1. seyed می‌گه:

    مطالبت خيلي خاص و خوبه موفق باشي

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *